Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


» Υποκατηγορίες:

 
Ιδρυματικός λογαριασμός - URegister
Πώς θα αποκτήσω ιδρυματικό λογαριασμό;
Ο κωδικός πρόσβασης μου δεν λειτουργεί! Τι πρέπει να κάνω; (Ανάκτηση password)
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;
» Περισσότερα θέματα
Ηλεκτρονική αλληλογραφία
Πώς μπορώ να αποκτήσω λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας;
Πώς μπορώ να ρυθμίσω αυτόματη προώθηση των email μου σε άλλη διεύθυνση;
Πώς μπορώ να δω πόσο διαθέσιμο χώρο έχω στο γραμματοκιβώτιό μου (mailbox);
» Περισσότερα θέματα
Πλατφόρμα eclass
Πλατφόρμες eclass Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Δεν μπορώ να εγγραφώ στο eclass.uowm.gr (Φοιτητής ΤΕ)
Πώς θα αποκτήσω λογαριασμό στο eclass για να παρακολουθώ μαθήματα;
» Περισσότερα θέματα
Ηλεκτρονική Γραμματεία - Φοιτητολόγιο
Συστήματα Ηλεκτρονικής Γραμματείας (Φοιτητές)
Θέλω να πάρω Βεβαίωση Εγγραφής, Αναλυτική Βαθμολογία κλπ
Τηλεφωνία
Πώς θα προμηθευτώ τηλεφωνική συσκευή για το γραφείο μου;
Ψηφιακή Υπογραφή
Πώς θα αποκτήσω ψηφιακή υπογραφή τύπου Α στην Ακαδημαϊκή Ταυτότητα
Τι είναι η ψηφιακή υπογραφή;
Πώς θα υπογράψω ένα αρχείο pdf (Acrobat Reader)
» Περισσότερα θέματα
Moodle-exams
Εξετάσεις Moodle - Γιατί λείπει το μάθημα μου;
Εξετάσεις Moodle - Γιατί βλέπω περασμένα μαθήματα στο ταμπλό μου
Εξετάσεις Moodle - Το μάθημα φαίνεται (100% / 50%) ολοκληρωμένο. Μπορώ να εξεταστώ σε αυτό?
» Περισσότερα θέματα
Νέοι φοιτητές 2020-21
Μήνυμα "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία" κατά την ενεργοποίηση
 

» Αρθρα σ αυτήν την κατηγορία:

 
Απαραίτητα στοιχεία φοιτητών κατά την επικοινωνία για υποστήριξη Το άρθρο αξιολογήθηκε 3.4/5.0
Οι φοιτητές του ιδρύματος, όταν απευθύνονται στο τμήμα υποστήριξης (είτε μέσω email είναι μέσω του helpdesk) για προσωπικό τους θέμα, και για την διευκόλυνση της διαδικασίας επίλυσης, θα πρέπει να ανα...
 

» Κορυφαία άρθρα Βάσης Γνώσεων:
 
» Πρόσφατα άρθρα Βάσης Γνώσεων:
 Είμαι συνεργάτης του ΠΔΜ -Μήνυμα : "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία"
 Θέλω να πάρω Βεβαίωση Εγγραφής, Αναλυτική Βαθμολογία κλπ
 Οδηγίες για την υπογραφή με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής μέσα από το portal cm.harica.gr
 Οδηγίες για την αίτηση και ενεργοποίηση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής
 Μήνυμα "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία" κατά την ενεργοποίηση
 Γιατί στο μάθημα μου εμφανίζεται μόνο "Θέμα 1", "Θέμα 2" και τίποτε άλλο?
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies