Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Απαραίτητα στοιχεία φοιτητών κατά την επικοινωνία για υποστήριξη

Λύση

Οι φοιτητές του ιδρύματος, όταν απευθύνονται στο τμήμα υποστήριξης (είτε μέσω του email - support@uowm.gr είτε μέσω του helpdesk - https://helpdesk.uowm.gr/) για προσωπικό τους θέμα, και για την διευκόλυνση της διαδικασίας επίλυσης, θα πρέπει να αναφέρουν :
1. Το πλήρες ονοματεπώνυμό τους.
2. Το τμήμα που φοιτούν και τον αριθμό μητρώου τους.
3. Το όνομα χρήστη (username) του Ιδρυματικού σας Λογαριασμού. 
3. Το έτος εισαγωγής τους.
4. Την ακριβή διαδικασία που ακολούθησαν και στην οποία αντιμετώπισαν το πρόβλημα, αναφέροντας όλα τα βήματα (πχ. σε ποια ιστοσελίδα συνδέονται, URL πχ. https://... , τι επιλογές έχουν κάνει μέχρι την εμφάνιση του προβλήματος κλπ)..
5. Το ακριβές μήνυμα σφάλματος που λαμβάνουν, μαζί με πιθανό screenshot (αν είναι δυνατό).
6. Τυχόν άλλες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση (πχ. αν έχουν διπλή ιδιότητα, σαν προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές).

 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Ποιοι δικαιούνται Ιδρυματικό Λογαριασμό;
Ο κωδικός πρόσβασης μου δεν λειτουργεί! Τι πρέπει να κάνω; (Ανάκτηση password)
Χρήση άδειας Zoom Webinar
Είμαι συνεργάτης του ΠΔΜ -Μήνυμα : "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία"
Προβλήματα Hardware με τα Laptop Dell Latitude 3520
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 22
Κατηγορία: Βάση γνώσεων
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 3.7/5.0 (9)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies