Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Απαραίτητα στοιχεία φοιτητών κατά την επικοινωνία για υποστήριξη

Λύση

Οι φοιτητές του ιδρύματος, όταν απευθύνονται στο τμήμα υποστήριξης (είτε μέσω email είναι μέσω του helpdesk) για προσωπικό τους θέμα, και για την διευκόλυνση της διαδικασίας επίλυσης, θα πρέπει να αναφέρουν :
1. Το πλήρες ονοματεπώνυμό τους
2. Το τμήμα που φοιτούν και τον αριθμό μητρώου τους
3. Την ακριβή διαδικασία που ακολούθησαν και στην οποία αντιμετώπισαν το πρόβλημα, αναφέροντας όλα τα βήματα (πχ. σε ποια ιστοσελίδα συνδέονται, URL πχ. https://... , τι επιλογές έχουν κάνει μέχρι την εμφάνιση του προβλήματος κλπ)..
4. Το ακριβές μήνυμα σφάλματος που λαμβάνουν, μαζί με πιθανό screenshot (αν είναι δυνατό).
5. Τυχόν άλλες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση (πχ. αν έχουν διπλή ιδιότητα, σαν προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές).

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Πώς θα αποκτήσω ιδρυματικό λογαριασμό;
Είμαι συνεργάτης του ΠΔΜ -Μήνυμα : "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία"
Ο κωδικός πρόσβασης μου δεν λειτουργεί! Τι πρέπει να κάνω; (Ανάκτηση password)
Εξετάσεις Moodle - Γιατί βλέπω περασμένα μαθήματα στο ταμπλό μου
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 22
Κατηγορία: Βάση γνώσεων
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 3.4/5.0 (5)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies