Οι φοιτητές του ιδρύματος, όταν απευθύνονται στο τμήμα υποστήριξης (είτε μέσω του email - support@uowm.gr είτε μέσω του helpdesk - https://helpdesk.uowm.gr/) για προσωπικό τους θέμα, και για την διευκόλυνση της διαδικασίας επίλυσης, θα πρέπει να αναφέρουν :1. Το πλήρες ονοματεπώνυμό τους.2. Το τμήμα που φοιτούν και τον αριθμό μητρώου τους.3. Το όνομα χρήστη (username) του Ιδρυματικού σας Λογαριασμού. 3. Το έτος εισαγωγής τους.4. Την ακριβή διαδικασία που ακολούθησαν και στην οποία αντιμετώπισαν το πρόβλημα, αναφέροντας όλα τα βήματα (πχ. σε ποια ιστοσελίδα συνδέονται, URL πχ. https://... , τι επιλογές έχουν κάνει μέχρι την εμφάνιση του προβλήματος κλπ)..5. Το ακριβές μήνυμα σφάλματος που λαμβάνουν, μαζί με πιθανό screenshot (αν είναι δυνατό).6. Τυχόν άλλες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση (πχ. αν έχουν διπλή ιδιότητα, σαν προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές).
« Πάτε πίσω
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies