Εφόσον κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού URegister σαν συνεργάτης του ΠΔΜ λάβετε το μήνυμα "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία", μπορεί να συμβαίνουν δύο τινά:1. Δεν έχετε καταχωρηθεί στο σύστημα (Ιδρυματικό κατάλογο)2. Έχετε καταχωρηθεί, αλλά τα στοιχεία επικοινωνίας σας (κινητό ή email) δεν είναι καταχωρημένα σωστά.Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις συνεργατών :Α.1 Διδάσκοντες του ΠΔ 407/80A.2 Ακαδημαϊκοί ΥπότροφοιB.1 Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίας (μέσω Ε.Λ.Κ.Ε)Β.2 Συμβασιούχοι Έργου (μέσω Ε.Λ.Κ.Ε)Γ. Μεταδιδακτορικοί Ερευνητές
Εφόσον ανήκετε στις περιπτώσεις Α.x, επικοινωνήστε με την Γραμματεία του τμήματος σας, ώστε να διαπιστωθεί ότια) υπάρχει καταχωρημένη ανάθεση/σύμβαση σε εσάςβ) τα στοιχεία επικοινωνίας σας (κινητό, email) είναι καταχωρημένα σωστάΕφόσον ανήκετε στις περιπτώσεις B.x, επικοινωνήστε με τον ΕΛΚΕ (ή ζητάτε από την Γραμματεία να το κάνει για εσάς) και ελέγχετε αν :α) υπάρχει καταχωρημένη σύμβαση σε εσάςβ) έχουν καταχωρηθεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία σωστά (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Ημ/νία Γέννησης, κινητό, email)γ) έχουν αποσταλεί τα στοιχεία στο τμήμα Μηχανοργάνωσης (ώστε να εισαχθούν στον Ιδρυματικό κατάλογο)
Αν ανήκετε στην κατηγορία Γ, δείτε οδηγίες στη σελίδα.Εφόσον δεν υπάρχει κάποιο από παραπάνω προβλήματα, ζητάτε από την Γραμματεία του τμήματος ή τον ΕΛΚΕ να επικοινωνήσει με το τμήμα μηχανοργάνωσης (support@uowm.gr) αναφέροντας την περίπτωση
« Πάτε πίσω
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies