Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Είμαι συνεργάτης του ΠΔΜ -Μήνυμα : "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία"

Λύση

Εφόσον κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού URegister σαν συνεργάτης του ΠΔΜ λάβετε το μήνυμα "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία", μπορεί να συμβαίνουν δύο τινά:
1. Δεν έχετε καταχωρηθεί στο σύστημα (Ιδρυματικό κατάλογο)
2. Έχετε καταχωρηθεί, αλλά τα στοιχεία επικοινωνίας σας (κινητό ή email) δεν είναι καταχωρημένα σωστά.

Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις συνεργατών :
Α.1 Διδάσκοντες του ΠΔ 407/80
A.2 Ακαδημαϊκοί Υπότροφοι
B.1 Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίας (μέσω Ε.Λ.Κ.Ε)
Β.2 Συμβασιούχοι Έργου (μέσω Ε.Λ.Κ.Ε)
Γ. Μεταδιδακτορικοί Ερευνητές

Εφόσον ανήκετε στις περιπτώσεις Α.x, επικοινωνήστε με την Γραμματεία του τμήματος σας, ώστε να διαπιστωθεί ότι
α) υπάρχει καταχωρημένη ανάθεση/σύμβαση σε εσάς
β) τα στοιχεία επικοινωνίας σας (κινητό, email) είναι καταχωρημένα σωστά

Εφόσον ανήκετε στις περιπτώσεις B.x, επικοινωνήστε με τον ΕΛΚΕ (ή ζητάτε από την Γραμματεία να το κάνει για εσάς) και ελέγχετε αν :
α) υπάρχει καταχωρημένη σύμβαση σε εσάς
β) έχουν καταχωρηθεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία σωστά (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Ημ/νία Γέννησης, κινητό, email)
γ) έχουν αποσταλεί τα στοιχεία στο τμήμα Μηχανοργάνωσης (ώστε να εισαχθούν στον Ιδρυματικό κατάλογο)

Αν ανήκετε στην κατηγορία Γ, δείτε οδηγίες στη σελίδα.

Εφόσον δεν υπάρχει κάποιο από παραπάνω προβλήματα, ζητάτε από την Γραμματεία του τμήματος ή τον ΕΛΚΕ να επικοινωνήσει με το τμήμα μηχανοργάνωσης (support@uowm.gr) αναφέροντας την περίπτωση

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Σφάλμα "Ανεπιτυχής έλεγχος του ΑΜΚΑ σας ..." (1533) του κατά την ενεργοποίηση του ΙΛ
Ποιοι δικαιούνται Ιδρυματικό Λογαριασμό;
Ο κωδικός πρόσβασης μου δεν λειτουργεί! Τι πρέπει να κάνω; (Ανάκτηση password)
Απαραίτητα στοιχεία φοιτητών κατά την επικοινωνία για υποστήριξη
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 42
Κατηγορία: Ιδρυματικός λογαριασμός - URegister
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 3.0/5.0 (2)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies