Σφάλμα "Ανεπιτυχής έλεγχος του ΑΜΚΑ σας ..." (1533) του κατά την ενεργοποίηση του ΙΛ
1. Ελέγχετε αν τα στοιχεία που σας εμφανίζονται (ΑΜΚΑ, Επώνυμο, Ημερομηνία Γέννησης) είναι σωστά, ΣΥΜΦΩΝΑ με την ταυτότητα/διαβατήριο σας.
Εφόσον η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή, επικοινωνείτε με την γραμματεία του τμήματος σας για να την διορθώσει.
2. Ελέγχετε αν τα στοιχεία αυτά συμφωνούν με τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ που εμφανίζονται στο https://www.amka.gr/AMKAGR/
Σε περίπτωση που στα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ είναι λανθασμένη η ημερομηνία Γέννησης, επισκεφτείτε ένα ΚΕΠ και ζητήστε διόρθωση (με βάση το έγγραφο ταυτοποίησης σας).
Σε περίπτωση που τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ εμφανίζουν τα στοιχεία σας με λατινικούς χαρακτήρες, ενώ είστε καταχωρημένοι στο φοιτητολόγιο με ελληνικούς χαρακτήρες :
α) Αν το έγγραφο ταυτοποίησης σας γράφει τα στοιχεία σας μόνο με λατινικούς χαρακτήρες, επικοινωνήστε με την γραμματεία του τμήματος σας, ώστε να καταχωρηθούν έτσι και στο φοιτητολόγιο.
β) Αν διαθέτετε έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα/διαβατήριο) όπου τα στοιχεία αναγράφονται με ελληνικούς χαρακτήρες, απευθυνθείτε σε ΚΕΠ ώστε να καταχωρηθούν (τα ελληνικά) και στο σύστημα της ΗΔΙΚΑ.
Σε περίπτωση που γίνουν αλλαγές από την γραμματεία σας, περιμένετε 1 ώρα ώστε να συγχρονίσουν τα συστήματα και ξαναδοκιμάστε την ενεργοποίηση του Ιδρυματικού Λογαριασμού
Εφόσον συμφωνήσουν τα δύο συστήματα (φοιτητολόγιο - ΗΔΙΚΑ) θα μπορέσετε να ενεργοποιήσετε τον Ιδρυματικό Λογαριασμό σας.