Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Σφάλμα "Ανεπιτυχής έλεγχος του ΑΜΚΑ σας ..." (1533) του κατά την ενεργοποίηση του ΙΛ

Λύση

1. Ελέγχετε αν τα στοιχεία που σας εμφανίζονται (ΑΜΚΑ,Επώνυμο,Ημερομηνία Γέννησης) είναι σωστά, ΣΥΜΦΩΝΑ με την ταυτότητα/διαβατήριο σας.

  Εφόσον η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή, επικοινωνείται με την γραμματεία του τμήματος σας για να την διορθώσει.

2. Ελέγχετε αν τα στοιχεία αυτά συμφωνούν με τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ που εμφανίζονται στο https://www.amka.gr/AMKAGR/

  Σε περίπτωση στα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ είναι λανθασμένη η ημερομηνία Γέννησης, επισκεφτείτε ένα ΚΕΠ και ζητήστε διόρθωση (με βάση το έγγραφο ταυτοποίησης σας).

  Σε περίπτωση που τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ εμφανίζουν τα στοιχεία σας με λατινικούς χαρακτήρες, ενώ είστε καταχωρημένοι στο φοιτητολόγιο με ελληνικούς χαρακτήρες :

  α) Αν το έγγραφο ταυτοποίησης σας γράφει τα στοιχεία σας μόνο με λατινικούς χαρακτήρες, επικοινωνήστε με την γραμματεία του τμήματος σας, ώστε να καταχωρηθούν έτσι και στο φοιτητολόγιο.

  β) Αν διαθέτετε έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα/διαβατήριο) όπου τα στοιχεία αναγράφονται με ελληνικούς χαρακτήρες, απευθυνθείτε σε ΚΕΠ ώστε να καταχωρηθούν (τα ελληνικά) και στο σύστημα της ΗΔΙΚΑ.

Σε περίπτωση που γίνουν αλλαγές από την γραμματεία σας, περιμένετε 1 ώρα ώστε να συγχρονίσουν τα συστήματα και ξαναδοκιμάστε την ενεργοποίηση του Ιδρυματικού Λογαριασμού

Εφόσον συμφωνήσουν τα δύο συστήματα (φοιτητολόγιο - ΗΔΙΚΑ) θα μπορέσετε να ενεργοποιήσετε τον Ιδρυματικό Λογαριασμό σας.

 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Είμαι συνεργάτης του ΠΔΜ -Μήνυμα : "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία"
Οδηγίες για την Απόκτηση Πιστοποιητικού Εγκεκριμένης Ηλεκτρονικής Υπογραφής σε ΕΔΔΥ
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 86
Κατηγορία: Ιδρυματικός λογαριασμός - URegister
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα (0)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies