Τα Laptop διαθέτουν εγγύηση επί-τόπου (on-site) με επισκευή ή αντικατάσταση από τον κατασκευαστή εντός 3 εργάσιμων ημερών, τουλάχιστον μέχρι τον Νοέμβριο 2026.
Όσοι έχουν πρόβλημα hardware (ειδικά για τον δεξί μεντεσέ της οθόνης) θα πρέπει να ακολουθήσουν την παρακάτω διαδικασία :
1. Να εντοπίσουν και να καταγράψουν το Service Tag (Κωδικό Εξυπηρέτησης) του Laptop (μορφής xxxMKG3), που βρίσκεται στο κάτω μέρος της συσκευής, σε μία λευκή ετικέτα (εικόνα).2. Να βγάλουν μια-δύο φωτογραφίες όπου να απεικονίζεται το πρόβλημα.3. Να επικοινωνήσουν με το τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης της Dell (210 812 8919), επιλέγοντας Notebooks [2] > Latitude [1]
Σε οποιαδήποτε επικοινωνία μέσω email με τον κατασκευαστή, παρακαλούμε να προσθέσετε σαν κοινοποίηση (cc) και το τμήμα Μηχανοργάνωσης (itd@uowm.gr).
Επίσης αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την διαδικασία, μπορείτε να επικοινωνείται με το τμήμα Μηχανοργάνωσης.
Αν δεν μπορέσετε να ακολουθήσετε την παραπάνω διαδικασία μπορείτε να το φέρετε στο τμήμα Μηχανοργάνωσης (ΖΕΠ-Κτίριο Διοίκησης-1ος Όροφος) για να το αναλάβει αυτό.
« Πάτε πίσω
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies