Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Πώς θα αποκτήσω ψηφιακή υπογραφή τύπου Α σε Εγκεκριμένη Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ)

Λύση

Τα παρακάτω απευθύνονται ΜΟΝΟ στoυς δικαιούχους παραλαβής Εγκεκριμένης Διάταξης Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ)(*) τύπου SafeNet 5110 cc που έχουν λάβει σχετικό email.

Δικαιούχοι για την παροχή των ΕΔΔΥ έχει καθοριστεί να είναι:
  1. Οι πρυτανικές αρχές
  2. Κοσμήτορες Σχολών
  3. Πρόεδροι Ακαδημαϊκών Τμημάτων
  4. Διευθυντές και Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοίκησης

Εφόσον διαθέτετε ήδη Ψηφιακή Υπογραφή τύπου Α (ΨΥτΑ) σε ακαδημαϊκή ταυτότητα, τότε δεν είναι απαραίτητο να εκδώσετε νέα Υπογραφή. Μπορείτε να παραλάβετε απλώς την ΕΔΔΥ που δικαιούστε (υπόγειο π.Διοικητηρίου ΤΕΙ). 

Αν δεν διαθέτετε ΨΥτΑ, ή αυτή λήγει τους επόμενους 2 μήνες τότε ακολουθείτε την παρακάτω διαδικασία.
Εφόσον έχετε λάβει email για την δυνατότητα χορήγησης ΕΔΔΥ, θα πρέπει να μεταβείτε αυτοπροσώπως στο τμήμα Μηχανογράφησης/Δικτύων (υπόγειο π.Διοικητηρίου ΤΕΙ), κατόπιν ραντεβού. Για να κλείσετε ραντεβού, τηλεφωνείτε στο 24610 56383 (κ.Βιτωλιάνος). 

Πριν την μετάβαση σας στο ραντεβού, βεβαιωθείτε ότι εκπληρώνετε τις παρακάτω προϋποθέσεις :

1. Να έχετε αποστείλει, σκαναρισμένο Αποδεικτικό Έγγραφο Ταυτοποίησης (Διαβατήριο/Αστυν. Ταυτοτ.) σε μορφή PDF με μέγεθος μικρότερου των 2ΜΒ στο email it-digsig@uowm.gr. Στο έγγραφο πρέπει να αναγράφονται και τα στοιχεία σας με Λατινικούς χαρακτήρες και να συμφωνούν ΑΚΡΙΒΩΣ με τα στοιχεία που έχει καταχωρημένα το τμήμα προσωπικού, όπως φαίνονται στη σελίδα (είσοδος με ιδρυματικό λογαριασμό).
2. Να γνωρίζετε τα στοιχεία πρόσβασης του Ιδρυματικού σας Λογαριασμού (Uregister), δλδ το όνομα χρήστη σας καθώς και τον κωδικό πρόσβασης σας και να μπορείτε να τα πληκτρολογήσετε σε δικό μας ΗΥ.
3. Έχετε πρόσβαση στο ιδρυματικό email σας μέσω της Υπηρεσίας WebMail (https://webmail.uowm.gr/
4. Έχετε προεπιλέξει το password/PIN που θα χρησιμοποιήσετε για την ΕΔΔΥ σας, και το οποίο θα πληκτρολογήσετε κατά την αρχικοποίηση της συσκευής. Το password μπορεί θα αποτελείται από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες (κεφαλαία γράμματα, μικρά γράμματα, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες όπως ! $ # %)
5. Αν διαθέτετε πολλαπλές ιδιότητες (πχ. μόνιμο προσωπικό ΚΑΙ φοιτητής του ιδρύματος) θα πρέπει να μας το αναφέρετε στο email που θα στείλετε το έγγραφο ταυτοποίησης, καθότι επηρεάζει την διαδικασία έκδοσης.

(*) Οι ακαδημαϊκές ταυτότητες, επειδή είναι παλιάς τεχνολογίας, δεν θεωρούνται πλέον ΕΔΔΥ και συνεπώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την έκδοση ΝΕΑΣ ΨΥτΑ. Εφόσον όμως περιέχουν ήδη ΨΥτΑ, τότε μπορούν να εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται, μέχρι την λήξη του πιστοποιητικού.

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Πώς θα υπογράψω ένα αρχείο pdf (Acrobat Reader)
Τι είναι η ψηφιακή υπογραφή;
Ο κωδικός πρόσβασης μου δεν λειτουργεί! Τι πρέπει να κάνω; (Ανάκτηση password)
Μήνυμα "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία" κατά την ενεργοποίηση
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης του ιδρυματικού λογαριασμού μου;
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 16
Κατηγορία: Ψηφιακή Υπογραφή
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 4.2/5.0 (10)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies