1. Δημιουργία ΙΛ (Ιδρυματικού Λογαριασμού) [Υπάλληλος]Ο ίδιος ο υπάλληλος φροντίζει για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού του.https://noc.uowm.gr/www/idrymatikos-logariasmos/https://helpdesk.uowm.gr/knowledgebase.php?article=5Εφόσον πρόκειται για νέο Συνεργάτη (μη μόνιμο υπάλληλο) που δεν είναι καταχωρημένος στον ιδρυματικό κατάλογο (ΙΚ), θα πρέπει ο προϊστάμενος του να φροντίσει για την εισαγωγή του στον ΙΚ.
2. Δημιουργία ΛΕΔ (Λογαριασμού Εσωτερικού Δικτύου) [Προϊστάμενος Τμήματος]Email από το προϊστάμενο του τμήματος προς το τμήμα Μηχανοργάνωσης (it@uowm.gr) με αίτημα για δημιουργία ΛΕΔ. Καλό θα είναι να συνοδεύται και από περιγραφή των δικαιωμάτων σε διαμοιραζόμενους πόρους.Ενημέρωση για τον ΛΕΔ : https://noc.uowm.gr/www/ad-account/
3. Προσθαφαίρεση δικαιωμάτων σε διαμοιραζόμενους πόρους [Προϊστάμενος Τμήματος]Η πρόσβαση σε διαμοιραζόμενους πόρους του τμήματος (δικτυακοί δίσκοι, δικτυακοί εκτυπωτές κλπ) θα ορίζεται από τον προϊστάμενο του.Απαιτείται αίτημα από το προϊστάμενο του τμήματος (στο https://support.uowm.gr/) για παραχώρηση πρόσβασης σε πόρους του τμήματος στον νέο υπάλληλο. Να αναφέρονται οι συγκεκριμένοι πόροι στους οποίους θα έχει πρόσβαση ή ότι θα έχει πρόσβαση σε όλους του πόρους.Προς διευκόλυνση όλων, μπορεί το αίτημα να περιγραφεί ως εξής : "Παραχώρηση των ίδιων δικαιωμάτων όπως ο υπάρχον χρήστης XXXXX".Επίσης στο email θα πρέπει να αναφέρεται η φράση "Αναγνωρίζω ότι μετά την αποχώρηση οποιουδήποτε υπαλλήλου από το τμήμα, θα ειδοποιησω το τμήμα Μηχανοργάνωσης για την αφαίρεση δικαιωμάτων πρόσβασης του υπαλλήλου".
« Πάτε πίσω
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies