Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Μετάβαση Συνεργάτη στο Μόνιμο Προσωπικό του Ιδρύματος

Λύση

Αφορά τους συνεργάτες με Ιδρυματικό Λογαριασμό της μορφής (affxxxxx) που μεταβαίνουν στο μόνιμο προσωπικό του ιδρύματος και αποκτούν ιδρυματικό λογαριασμό που περιέχει τα στοιχεία του ονοματεπώνυμου τους της μορφής.
Για τις παρακάτω οδηγίες
affxxxxx = Παλιός λογαριασμός
knikolaou = Νέος Λογαριασμός

Μετά την απόκτηση και ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ του νέου ιδρυματικού λογαριασμού, ο χρήστης θα πρέπει να συνδέεται όλες τις ιδρυματικές και ομοσπονδιακές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας τον ΝΕΟ ιδρυματικό λογαριασμό.
Ο παλιός λογαριασμός, ο οποίος θα διαγραφεί τελικά, θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο στην διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, για την πρόσβαση στο email affxxxxx@uowm.gr
Η μεταβατική περίοδος καθορίζεται σε 3 μήνες.

Ηλεκτρονική Αλληλογραφία
Η πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της παλιάς σας ιδιότητας ισχύει για συγκεκριμένο χρονικό διαστημά το οποίο ακουλουθεί τους κανόνες που περιγράφονται στο κανονισμό Λειτουργίας της υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://helpdesk.uowm.gr/knowledgebase.php?article=51 και συγκεκριμένα στη παράγραφο 2.5.
Μπορείτε να ρυθμίσετε την αυτόματη προώθηση της ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας που αντιστοιχεί στην παλιά σας ιδιότητα σύμφωνα με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://helpdesk.uowm.gr/knowledgebase.php?article=3 σε κάποια άλλη ηλεκτρονική διεύθυνση

 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Οδηγίες για την Απόκτηση Πιστοποιητικού Εγκεκριμένης Ηλεκτρονικής Υπογραφής σε ΕΔΔΥ
Ποιοι δικαιούνται Ιδρυματικό Λογαριασμό;
Λογαριασμοί με πολλαπλές ιδιότητες
[ΔΙΑΔ] Τοποθέτηση νέου διοικητικού υπαλλήλου
[ΔΙΑΔ] Νέος Διοικητικός Υπάλληλος
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 73
Κατηγορία: Διάφορα
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα (0)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies