Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Δεν μπορώ να εισέλθω στην εφαρμογή TEI OnLine

Λύση

1. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση! Έχουν γίνει αλλαγές μετά τον Νοέμβριο  2020https://osrv1.uowm.gr/b1/login.htm

2. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Ιδρυματικό Λογαριασμό σας : https://helpdesk.uowm.gr/knowledgebase.php?article=6

3, Δείτε τις συχνές ερωτήεις στο https://osrv1.uowm.gr/b1/login.htm

4. Αν, παρόλα αυτά, δεν μπορείτε να συνδεθείτε, στείλτε ένα μήνυμα στο support@uowm.gr , αφού βεβαιωθείτε ότι μας στέλνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία https://helpdesk.uowm.gr/knowledgebase.php?article=22

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Θέλω να πάρω Βεβαίωση Εγγραφής, Αναλυτική Βαθμολογία κλπ
Φοιτητές των Προγραμμάτων Σπουδών ΤΕ
Δεν μπορώ να συνδεθώ μέσω της υπηρεσίας κεντρικής πιστοποίησης (URegister)
Μετάβαση Συνεργάτη στο Μόνιμο Προσωπικό του Ιδρύματος
[ΔΙΑΔ] Νέος Διοικητικός Υπάλληλος
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 43
Κατηγορία: Ηλεκτρονική Γραμματεία - Φοιτητολόγιο
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα (0)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies