Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


» Κατηγορία: Διάφορα  (Πάτε πίσω)

» Αρθρα σ αυτήν την κατηγορία:

 
Νέο Μόνιμο Μέλος του Ιδρύματος Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα
1. Ενεργοποιήστε τον Ιδρυματικό Λογαριασμό (ΙΛ) σας https://noc.uowm.gr/www/idrymatikos-logariasmos/ , με την επιλογή "Είμαι προσωπικό ή μέλος ΔΕΠ". 2. Ενημερωθείτε για τον Λογαριασμό Εσωτερικού Δικτύ...
Μετάβαση Συνεργάτη στο Μόνιμο Προσωπικό του Ιδρύματος Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα
Αφορά τους συνεργάτες με Ιδρυματικό Λογαριασμό της μορφής (affxxxxx) που μεταβαίνουν στο μόνιμο προσωπικό του ιδρύματος και αποκτούν ιδρυματικό λογαριασμό που περιέχει τα στοιχεία του ονοματεπώνυμου τ...
Προβλήματα Hardware με τα Laptop Dell Latitude 3520 Το άρθρο αξιολογήθηκε 5.0/5.0
Τα Laptop διαθέτουν εγγύηση επί-τόπου (on-site) με επισκευή ή αντικατάσταση από τον κατασκευαστή εντός 3 εργάσιμων ημερών, τουλάχιστον μέχρι τον Νοέμβριο 2026. Όσοι έχουν πρόβλημα hardware (ειδικά για...
Καταγραφή νέου εκτυπωτή [printer] Το άρθρο αξιολογήθηκε 5.0/5.0
Οι νέοι εκτυπωτές που ανήκουν στο ίδρυμα, θα πρέπει να καταχωρούνται στο μητρώο εκτυπωτικού εξοπλισμού. Για την καταχώρηση του θα πρέπει να μας αποστέλονται υποχρεωτικα (με καταχώρηση στο Helpdesk):- ...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies