Βάση γνώσεων
UOWM IT Helpdesk > UOWM IT Helpdesk > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Ο κωδικός πρόσβασης μου δεν λειτουργεί! Τι πρέπει να κάνω; (Ανάκτηση password)

Λύση

Τα παρακάτω αφορούν τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν τον ιδρυματικό λογαριασμό (URegister)

1. Δοκιμάστε να συνδεθείτε στο https://mypassword.uowm.gr
2. Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο https://mypassword.uowm.gr , προχωρήστε στην ανάκτηση password.

Μπορείτε να κάνετε ανάκτηση του κωδικού σας στη διεύθυνση https://mypassword.uowm.gr/reset_password.php χρησιμοποιώντας την προσωπική διεύθυνση email ή τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στον ιδρυματικό σας λογαριασμό.

Εφόσον δεν έχετε αλλάξει τα στοιχεία αυτά (email/κινητό), τότε θα είναι αυτά που ήταν καταχωρημένα στο πληροφοριακό σύστημα κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού (για φοιτητές, αυτά που δηλώσατε κατά την ηλεκτρονική εγγραφή σας).

Προσοχή: Η επαναφορά κωδικού μέσω sms έχει χρέωση καθώς απαιτεί να ΣΤΕΙΛΕΤΕ εσείς SMS, σε αριθμό και με περιεχόμενο  που θα σας υποδειχθεί (χρέωση απλού SMS).

Σε περίπτωση επαναφοράς κωδικού μέσω email, ελέγξτε μήπως το μήνυμα που σας στάλθηκε βρίσκεται στο φάκελλο Ανεπιθύμητα/Spam.

3. Στην περίπτωση που δεν θυμάστε (κινητό/email), στείλτε μήνυμα στο uregister@uowm.gr για να σας τα θυμίσουμε, αναφέροντας απαραίτητα όνομα χρήστη, τμήμα φοίτησης(αν υπάρχει), αριθμό μητρώου(αν υπάρχει), ονοματεπώνυμο και περιγράφοντας τι ακριβώς ζητάτε.

Αν δεν θυμάστε το όνομα χρήστη (username) σας ,  δείτε τις οδηγίες.

Αν δεν λυθεί το θέμα σας με τους παραπάνω τρόπους, μπορείτε να στείλετε φωτοτυπία/φωτογραφία της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (πάσο) - μπρος/πίσω - στο uregister@uowm.gr ζητώντας την επαναφορά του password. 

Μην ξεχάσετε στο email να αναφέρετε όνομα χρήστη, τμήμα φοίτησης(αν υπάρχει), αριθμό μητρώου(αν υπάρχει).

Αν δεν υπάρχει πάσο, χρησιμοποιήστε την Αστυνομική Ταυτότητα ή Δίπλωμα Οδήγησης. 

Για φοιτητές :
Ακόμα και αν η Γραμματεία αλλάξει τα στοιχεία (email/κινητό) στο Φοιτητολόγιο, τα στοιχεία ανάκτησης κωδικού ΔΕΝ αλλάζουν. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτά που είχατε κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού ή αν τα έχετε ενημερώσει στο mypassword, τα τελευταία που καταχωρήσατε.

 

 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Σχετικά άρθρα Είμαι συνεργάτης του ΠΔΜ -Μήνυμα : "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία"
Δεν μπορώ να συνδεθώ μέσω της υπηρεσίας κεντρικής πιστοποίησης (URegister)
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης του ιδρυματικού λογαριασμού μου;
Ποιος είναι ο αριθμός μητρώου μου (φοιτητές)
Μήνυμα "Δεν βρέθηκε χρήστης με αυτά τα στοιχεία" κατά την ενεργοποίηση
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 6
Κατηγορία: Ιδρυματικός λογαριασμός - URegister
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 2.4/5.0 (25)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies